Rasy

Znajdują się tu rasy naszchy wlików. Możecie nadać swojemu wilkowi jedną z poniższych lub własną, ale proszę o napisanie kilku zdań o niej.

--------------------------------------------------------------

Wilki Apokalipsy

(decyduje Shadow)
Są to wilki-demony, służące bogini śmierci. Jeśli wilk urodzi się z żywiołami mroku i magii, istnieje szansa, że stanie się Wilkiem Apokalipsy. Jest ich dziewięcioro i zawsze musi być ta liczba. Jeśli brakuje to pierwszy wilk, który ma wyżej wymienione żywioły, dokona mordu na innym wilku staje się tym wilkiem. Otrzymuje nowe moce i wygląd. Jeśli ofiara mordu, przez który staje się Wilkiem Apokalipsy, zada mu ranę, zostanie ona na wieczność i będzie z niej płynąć krew. Jeśli wykonują polecenie bogini stają się niezniszczalne, ale normalnie takie nie są. Jeśli jakiś WA umiera, jego miejsce zastępuje następny.
1. Shadow
2. Reed
3. Demon
4. Greg
4. Barlog
5. Terkin
6.
7.
8.
9.
Ale uważaj! Bo to zawsze może się zmienić...

 Wilki Żywiołów

(Nadawana przez alfę za aktywność, zlecenie  itp. <więcej na ten temat później>)
Jest to rasa, którą się zdobywa przez lata. Czasem nadają ją bogowie. Wilk ma wtedy moce wszystkich żywiołów.

Wilki Cienia 

Są to wilki z żywiołami Mroku i Nocy.

Wilki Natury 

Wilki z żywiołami : woda, światło, burza, ogień, ziemia, powietrze itp.

Wilki Magii

Wilki tej rasy są powiązane z żywiołem magii.

Duchy Lasu

(Stworzona przez Měinǚ )
Duchy Lasu sa wilkami wybieranymi przez boginię Monad do pełnienia funkcji obrony natury. Najczęściej są to wadery piękne i pełne gracji, choć rzadko zdążają się wśród nich wilczyce o srokatej sierści - są raczej o umaszczeniu ziemnym bądź szarym czy beżowym. Nigdy kolorowe, niezwykle rzadko białe. Są uważane za najłagodniejsze z ras wilków, choć i one potrafią pokazać pazurki - i to w znaczeniu dosłownym, bowiem w obliczu zagrożenia swojego lub natury zmieniają swa postać w prawdziwe Duchy Lasu - agresywne i pełne wrogości stworzenia gotowe rozpętać prawdziwą rzeź, byleby tylko ochronić co swoje, do tego w swej niebezpiecznej postaci są nieśmiertelne.

Wilki Trzciciele

(Stworzona przez Xenę)
Są to wilki szczególnie trzczących Bogów i Alfy
(gdyż tych również w pewnym sęsie uznaje się za bliskich Bogom) Przygotowujących się do
stania się wilkiem Żywiołów. Niektóre wilki podczas trwania przestają być jak trzciciele przez
co stają się niepełno litymi trzcicielami albo otrzymują inną rase (np. Wilk Apokalipsy).
Trzciciele są bardzo oddane i mogą poświęcić życie aby uratować kogoś ważnego z Watahy.
Wilki z tą rasą nie mają ustalonego konkretnego żywiołu

Wilki Dusz

(Stworzone przez Yachiru)
Aura która otacza te wilki jest zazwyczaj delikatna, a jednak odmienna od pozostałych. Jest tak, ponieważ posiadają one dodatkowego lokatora w swojej duszy zwanego Hollow'em (Pustym). W rzeczywistości jest to druga myśląca istota, która może przejąć kontrolę nad swoim "Królem" gdy ten straci czujność. Stopień mocy jest tutaj wyróżniony dla poszczególnych stadiów. Rasą tą może zostać tylko wilk którego zapragnie przejąć Pusty. Wtedy toczy się wewnętrzna walka dwóch dusz. Przegrywając twoje ciało zsyłane jest do piekła i tam trawione przez czeluści. Jednak jeśli wygrasz to stracie, posiądziesz moc która przy odpowiedniej osobie rozwijana może wspomóc Cię w walce. 
Stadia ~
Hollow/Wilk - Mimo opanowania w jakimś stopniu pustego na tym stadium jest największe prawdopodobieństwo, że Pusty przejmie nad tobą kontrolę. Może on to zrobić w każdej chwili, a jedynym sposobem na zapobiegnięciu całkowitej przemianie jest pozbycie się diabolicznej powłoki. Hollow w tym stadium nie jest zdatny do użytku w walce.
Vaizard - Początkujący który opanował swojego wewnętrznego Pustego. Może używać powłoki do walki zważając na to, że i ta ma swoje ograniczenie, dla każdego jest inne. Jedni potrafią utrzymać ją kilka godzin, a drudzy zaledwie kilka sekund. Oczywiście powłoki mają swoje stadia. Im bardziej rozwinięta tym trudniej ją utrzymać. W tym wypadku im wyższy poziom tym trudniej zapanować nad Hollowem. Każdy poziom powłoki cechuje się odmiennym wyglądem.
[Poziomy powłoki: 
1 - Małe prawdopodobieństwo przejęcia władzy nad królem.
2 - Około 46% szans na przejęcie władzy nad królem.
3 - 50% szans przejęcia władzy nad królem.
4 - Około 83% szans przejęcia władzy nad królem.
Im większy poziom tym moc wilka wzrasta]
Lord Vasto - Forma która w wielu przypadkach nie jest kontrolowana przez właściciela Pustego. Najczęściej posiada rogi lub inny element który po odcięciu powoduje powrót do poprzedniego stanu. Mało wiadomo na temat tej rangi.

Wilki Zwiadowcze

Wilki z tej rasy są szczególnie uważne. Umieją zauważyć najmniejszy ruch w trawie. Świetnie się skradają i na zlecenia zabijają inne wilki, dzięki temu dostają monety. Zazwyczaj czasem obmyślają strategię wojenną. Wchodzą w szeregi obcej armii i wybijają niektórych wojowników. Świetnie posługują się magią. Wilki te służą głównie Fotiosowi. Gdy wykonują prośby Fotisa stają się szybsze, silniejsze, zwinniejsze i otrzymują wieczną formę (czyli nieważne ile mają lat zawsze będą tak samo szybkie i zwinne). Wilki te mogą mieć dowolny żywioł.  

1 komentarz:

  1. Mam zadanie domowe dla Xeny.
    Niech znajdzie mi w internecie czym (lub kim) są Trzciciele, a potem(lecz najlepiej przed przejazaniu mi tej informacji) niech nauczy się zasad interpunkcji i ortografii. A najlepiej to niech przestudiuje całe słowniki... bo kiedy ktoś pisze "sęsie", nie jest z nim za dobrze... szczególnie, że przeglądarki podkreślają błędy.

    OdpowiedzUsuń