niedziela, 6 września 2015

Od Hiro

Znalazłam się dziwnym trafem na terenie watahy, bo czułam jakieś obce wilki. Potem wyskoczył mi zza pleców obcy wilk i próbował chyba zabić więc wziełam mały rozbieg, a on skoczył więc i ja to zrobiłam tylko że on celował w ziemie, a ja w jego brzuch. Udało misię wcelować, wilk szybko się wykrwawił i zmarł, a moja wstążka wzieła i zamoczyła się w jego krwi. Potem spotkałam Alfe i odbyłam z nią krótką rozmowe i zgodziła się mnie przyjąć. Zaczełam spacerować po terenach watahy i tam zobaczyłam wilka, który podszedł do mnie.
- Witaj, jestem Shadow- Powiedział.
- Hej, jestem Hiro.
- Jestes z naszej watahy?- spytał.
- Tak, przed chwilą dołączyłam- Odpowiedziałam.
- Aha, a jakiej jesteś rasy?- Znów zapytał.
- Ja.. Jeszcze niewiem, ale gdzie by się nadawał wilk, który zabił swoja rodzine i jakiegoś obcego wilka?-Odpowiedziałam z lekką wściekłością.
- Do Wilków Apokalipsy.- Oznajmił.
- Słyszałam o nich, ty też do nich należysz?- Spytałam.


<Shadow>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz