niedziela, 9 października 2016

Wenz


imię : Wenz
wiek : 3 lata
płeć: wadera no chyba nie basior co nie ?
Ring : Omega
ksywka : Wi
Stanowisko : Mag , medyk
żywioły : mrok , magia , pioruny
partner : kochany...Shadow wczęśniej był Galaxy.,ale i tak szukam.
potomstwo: No nie mam przecież
pioruny:
-władanie prądem i piorunami
-wywoływanie burzy
magia :
-lewitowanie przedmiotów i czego chce
-oślepianie ( jeśli chodzi o czas trwania to ile chce )
-ogłuszanie (to samo co z oślepianiem)
mrok/noc :
zamknięcie w klatce
panowanie nad nocą
Historia : Wściekam się iedy o tym myśle ale dobra...Nasza wataha była mała i zwiałam z niej kiedy na nas napadli.W innej watasze poznałam Mystica i wrócilam z im do naszej watah i te dwie watahy się połączyły.Pożnałam też Daniela lubiliśmy się a jak Mystic zaczął mnie doceniać.Jak skończyłam 2 lata wyruszyłam w świat z Mysticem ale mnie zdradził.Wyruszyłam sama bo smoki musały polecieć (szkoda) i znalazłam tą watahę.
rodzina : Mama: Jinx
Tata:Kieł
smok nocy : Nighter
Wujek: Bloodspill
jaskinia : wole spać pod gwiazdami.
inne zdjęcia :
jako NightForm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz