czwartek, 6 sierpnia 2015

Od Reeda cd Venus

Jakoś nie wierzyłem, że był to czysty przypadek, a po szybkim spojrzeniu na Sawę i Shadowa oraz ich wszystko mówiące uśmiechy, byłem pewny, że to nie był przypadek. No, ale skoro zadali sobie tyle trudu... może to dobry moment.
-Venus... przejdziemy się?-zapytałem, kiedy schodziliśmy ze "sceny".
-Dobra.
Ruszyliśmy w kierunku plaży. O tej porze było tam naprawdę pięknie. Szliśmy obok siebie, a ja zbierałem się w sobie, aby jej to powiedział. W końcu zebrałem się w sobie.
-Van?
-Tak?
-Muszę ci coś powiedzieć...
Wziąłem głęboki oddech i powiedziałem:
-Venus, chciałem cię unikać, ale słabo mi to wyszło. Wiesz dlaczego? Ponieważ nie potrafiłem odsunąć się od Ciebie, bo... Wbrew sobie... Zakochałem się w tobie.. Na początku nie byłem tego pewny, ale teraz jestem. Kocham Cię Venus.

Ven?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz