sobota, 11 lipca 2015

Od Reeda cd Měinǚ

-No dobra... A tu może być?-zapytałem zanim postawiłem łapę. Pokiwała głową. To zachowanie było lekko dziwne... No ale ja w końcu wychowywałem się z Sawą. Ta to dopiero dziwna... Spojrzałem na nią.-Chodź do Sawy, to przedstawię ci resztę watahy.
Ruszyliśmy w stronę łąki. Tam najczęściej przebywała Sawa i reszta watahy. Szedłem ze wzrokiem wpatrzonym przed siebie.
-Dużo jest osób w watasze?-zapytała patrząc na mnie.
-Ze mną? Cztery.
Doszliśmy do łąki. Sawa leżała nad rzeką, Lyra leżała na środku łąki, a Shadow leżał zwinięty pod drzewem. Podeszliśmy do alfy.
-Sawa nowa członkini.
-Witam w takim razie w Watasze Srebrnej Polany.
-Cześć, jestem  Měinǚ.
-Reed przedstawisz jej wszystkich, a potem pokażesz tereny.
-Tak jest przebrzydła siostro.
-Głupek.
-Dobra Mei. Tamta czarna wilczyca z żółtymi plamami to Lyra. Tamto białe zawiniątko to Shadow.

<Měinǚ? Moja wena w szpitalu znowu pod kroplówką>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz