poniedziałek, 13 lipca 2015

Od Venus cd Shadowa

Spojrzałam na niego z uśmiechem. Co z tego, że służył bogini śmierci? I tak jest moim przyjacielem. Wzięłam głęboki oddech i zaczęłam mówić, przy okazji idąc naprzód:
- Wilki Natury powstały bardzo dawno temu, bo tak naprawdę za czasów samej bogini Monad. Była świętą matką pierwszego wilka Natury. Później, jak wiesz, zaczęło się nas robić coraz więcej. Z czasem rozwijały się nasze możliwości. Rozumieliśmy więc szept wiatru, roślin, potrafiliśmy odszyfrować mowę drzew... kiedy dotykaliśmy ziemi, regenerowaliśmy nasze siły. Goiły się nasze rany, ponieważ Matka nad nami czuwała. A potem oczywiście większość z nas wybrała ścieżki samotników, czasem łączyliśmy się w pary z Duchami Lasów i staliśmy na straży lasów oraz natury. Jednak inni wybrali towarzystwo, starają się pomóc innym rasom w dostrzeżeniu piękna jakim jest natura - tutaj chwyciłam nagle Shadowa za łapę i ustawiłam delikatnie w powietrzu nad małą roślinką. Shadow dotknął jej listka, a wtedy ciągnęłam - Rośliny dają nam moc życiową. Spróbuj Shadow, a poczujesz wielką moc, jaką ma w sobie ta mała, niepozorna roślinka.
Wilk zamknął oczy i wyglądał na skupionego. Jego łapa zastygła na listku roślinki. Po chwili jednak wilk otworzył oczy i powiedział:
- Nic nie czuję.
Uśmiechnęłam się do niego łagodnie.
- Kiedyś poczujesz. A zatem, wielu twierdzi, że my i Duchy Lasu jesteśmy bardzo łagodni i nie stanowimy żadnego zagrożenia. Jednak niewielu wie, co tak naprawdę potrafimy zrobić dla natury... jak bardzo umiemy się poświęcić... to samo jest również ze zwierzętami. Wilki Natury i Duchy Lasu często dbają o zwierzęta, takie jak jelenie, sarny albo dziki. Ale również czuwają nad wilkami. Wszyscy jesteśmy dziećmi Monad. I ona chce zapewnić nam bezpieczeństwo. Dlatego wysłała nas, żebyśmy pilnowali jej dzieci. Rozumiesz Shadow? Wszystko co nas otacza, żyje. A nie wypada zabierać życia niczemu. Każde życie jest święte. Wsłuchaj się w wiatr, Shadow, a być może zrozumiesz co do nas mówi. Poczuj jak oddychają rośliny wokół Ciebie, poczuj obecność wszystkich stworzeń dzięki innym zmysłom niż wzrok... czujesz? To wszystko oddycha, żyje. Nie wypada niszczyć życia. Dlatego dbamy o to, aby każdy szanował naturę. Im bardziej się ją szanuje, tym bardziej Monad jest dla nas łaskawa i miłosierna. To nasza matka, ale nie pozwoli, abyśmy niszczyli jej inne dzieci. Shadow - spojrzałam basiorowi w oczy. - Rozumiesz o czym mówię?
- Chyba tak - bąknął niepewnie.
- To powiedz, co zrozumiałeś - zachęciłam go.
- Na pewno to, że życie jest święte i że Monad jest dla nas łaskawa. Również to, że trzeba nauczyć się słuchać przyrody. Dobrze to zinterpretowałem?
Obdarzyłam go promiennym uśmiechem.
- Wprost idealnie - powiedziałam z błyskiem w oku.

<Shadow?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz