niedziela, 12 lipca 2015

Od Venus cd Měinǚ

Przez dosłownie sekundę zastanawiałam się nad odpowiedzią. A potem wypaliłam:
- Jesteś Duchem Lasu? To naprawdę niesamowite! - nie za bardzo wiedziałam jak się zachować. - Ale pewnie przemiany nie są zbyt miłe, co?
Měinǚ potrząsnęła łbem. Z jednej strony upewniłam się, z drugiej wiedziałam, że było to głupie pytanie.
- Ale to jest niesamowite - stwierdziłam stanowczo. Spojrzałam na nią i uśmiechnęłam się. A potem, niespodziewanie, ukłoniłam się jej.
- Co ty wyrabiasz? - spytała ze śmiechem.
- Duchy Lasu są nad Wilkami Natury. Oddaję Ci cześć - powiedziałam, powracając do normalnej pozycji i patrząc na nią przyjaźnie. - Opowiesz mi coś o Duchach Lasu? Jak się nimi stają? Od urodzenia? Jeśli nawet, to można nimi zostać później? Powiedz wszystko co wiesz, proszę!
Schyliłam przednią część ciała, tylną zostawiając w powietrzu. Zamerdałam ogonem i wpatrywałam się w Měinǚ wyczekująco.
<Měinǚ? Mów! XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz