sobota, 18 lipca 2015

Od Reeda cd Venus

-Nowy zawód masz? Smoczy dentysta?
Zaśmiała się. Spojrzałem na smoka. Wrócił na swoje Miejsce i położył się grzecznie, jak nie winne dziecko.
-I pomyśleć, że tak się wkurzył, bo go ząb bolał,
-A ty nie chodzisz zły, jak cię ząb boli lub cokolwiek innego?
-Ja blokuję ból... Jak zresztą wszystko inne.
-Dlaczego?
-Według Sawy po prostu jestem aspołeczny, ale ja po prostu musiałem się tego nauczyć, aby nie przyzwyczajać się do miejsc i osób. Dobra, wracajmy.
Ruszyliśmy w stronę watahy.
-Wiesz co mnie zastanawia? Wiesz, że jestem Wilkiem Apokalipsy, ale czy wiesz jak nim można się stać?
-Wiem...
-I co? Nie ciekawi cię kogo ja zabiłem? Przecież mogłem kogoś z rodziny... i mogę tobie zagrażać.

Venus? Trochę mi wenę przyblokowało

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz