sobota, 11 lipca 2015

Od Shadowa cd Venus

-Chyba jesteś tu od niedawna, bo jakoś nie pamiętam abyśmy się...widzieli-powiedziałem z uśmiechem.
-Jestem tu od niedawna.
-A już się zastanawiałem czy pod czas moich nieobecności tyle się zmieniło. Podoba ci się tu?
-Bardzo.
-To nie poznałaś jeszcze Reeda?-zapytałem z udawanym zdziwieniem.
-Poznałam-powiedziała mrużąc oko.-A co?
-Zazwyczaj po poznaniu Re odpowiedź na pytanie czy się tu podoba, brzmi może być-zaśmiałem się razem z nią.
Wciąż przypatrywała się moim "oczom".
-Naprawdę chcesz wiedzieć jak straciłem oczy?
-Jeśli nie chcesz, to nie mów.
-Miałem trzy lata, kiedy to się stało. Wędrowałem przez las, gdy zobaczyłem wilka atakującego wilczycę z mojej watahy. Rzuciłem się jej na pomoc. Podczas tej walki wydłubał mi oczy, a ja musiałem go zabić. Po tym wszystkim zostałem wyrzucony z watahy... No ale cóż.

Venus?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz