niedziela, 12 lipca 2015

Od Venus cd Shadowa

Spojrzałam najpierw na jedno, potem na drugie. A potem powiedziałam:
- To może ja już pójdę, co?
- Ależ skąd! - zaprzeczyła Alfa. - I jak, podoba ci się tu?
- Em, tak, dzięki - powiedziałam lekko zbita z tropu.
- Zaprzyjaźniłaś się już z kimś? - dociekała Sawa.
- Och, eee... - napotkałam spojrzenie Shadowa. - Tak. Z tym tu - wskazałam na niego pyskiem i uśmiechnęłam się.
- To świetnie - oznajmiła. - Dobra, ja zmykam. Nie przeszkadzam wam, mokre kurki.
Shadow rzucił jej poirytowane spojrzenie, a potem Alfa zniknęła wśród leśnych drzew. Staliśmy chwilę w milczeniu.
- Dzięki - powiedział nagle basior.
- Za co? - spytałam nie patrząc na niego.
- Za to, co jej powiedziałaś. Że jestem twoim przyjacielem. Wiem, wiem. Powiedziałaś tak, żeby mi nie zrobić przykrości, jasne...
- Nie! Powiedziałam tak, bo jesteś... znaczy, chyba jesteś... moim przyjacielem. Według mnie tak. Wybór jest Twój - uśmiechnęłam się i ruszyłam w lewo.
Basior po chwili do mnie dołączył.
- Jest strasznie mokro - stwierdziłam. - I to mi się podoba. Rośliny dostaną substancje potrzebne do przetrwania. Idealnie - powiedziałam, wąchając kawałek ziemi.
Podniosłam łeb. Shadow patrzył na mnie jak na wariatkę.
- Jestem Wilkiem Natury - wyjaśniłam. Nagle zaświtał mi we łbie pewien pomysł. - A Ty, Shadow? Jaką masz rasę?

<Shadow? Powiedz prawdę, nie wymiguj się! XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz